onsdag 13 februari 2008

Besök från Berlin, Jarvings och Madrasser.

Besök från Berlin
Så var det äntligen Thompas tur att komma till Halmstad, visserligen bara på ett kort övernattningsbesök.
Han har semester från Vattenfall och skall på turné i Sverige, självklart börjar han med ett besök hos lillebror.

Vad skall jag då skriva om i min blogg?

Att Tompa kör från Tyskland och stannar över natten, och sedan kör vidare till Stockholm?
Nä det kan jag inte skriva.
Jag skriver nog att han hälsar på och att han kör vidare till huvudstaden för att sedan åka ner till västkusten för att uppleva känslan av svensk sommar och en känsla av svensk lyx (vad kan vara bättre/lyxigare än västkusten).

Jarvings
Skall hem till A & A samt barnen C & C och hundarna B & B.

De har fått ett fadderbarn, som de skall stötta med lite? (Ja tyvärr vet jag inte mer, för jag skall som sagt dit och bli informerad om detta först nu)

Japp det var jobbigt att skriva, skall få mer kött på benen.

Sen kommer ett nytt inlägg så att Ni får veta oxo.


Madrasser
Hade lånat ut madrasser till Anna M, när hon var nere i Halmstad och besökte ovan nämnda Jarvingar.

Inga kommentarer: